zondag 19 september 2010

Zucht

Hele diepe zucht. Van opluchting. De fotoboeken zijn af! Ja, als in meervoud, want ik heb er twee gemaakt. Twee dezelfde, dat dan weer wel, maar het valt niet mee. het is officieel. Ik heb een hekel aan fotoboeken. Nou ja, maken dan, want ze zijn natuurlijk reuze leuk om later weer eens in te kijken!

Het was me de bevalling wel. Maar alles bij elkaar is het toch nog wel snel gegaan. Tja, dit zijn voor mij van die karweitjes van -gelijk-doen-anders-komt-het-er-nooit-meer-van. Geldt vast voor heeeeel veel mensen. Ik heb nog stapels en stapels foto's uit het nog niet digitale tijdperk liggen. toen hadden we van die makkelijke inschuifmapjes. Wel handig om foto's in te bewaren, maar ook niet erg kijkvriendelijk. Kreeg je weer van een vriend, of nog erger, een restkennis zo'n mapje ongesorteerde en ongecensureerde foto's te zien. Hier, leuk, van de bevalling..... Yak. Nee, dan toch liever een fotoboek. Waar niet al te veel foto's, met nog wat leuke en/of interessante bijschriften staan. Dat is dan toch een stuk beter te pruimen.

Maar ze zijn dus af. Vandaag al op verjaardag laten zien, dus het boek heeft zijn nut al bewezen. Och, en eigenlijk maak je ze toch alleen maar voor jezelf. later nog eens terug kijken, en je weer terug wanen op alle mooie plekjes waar je geweest bent.....






Tip van de dag: Stel nooit uit tot morgen wat je vandaag prettig vindt om te doen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten