dinsdag 7 september 2010

KMGP 07-09-'10

Het viel vandaag niet mee, en dan is het pas de tweede dag dat ik met mijn experiment bezig ben!
Maar goed, ik had er nog één op het program staan, nl: Bij het reisbureau langs gaan. Omdat wij toch een wat minder voor de hand liggende reis hadden geboekt had de verkoopster gevraagd of ik langs wilde komen om te vertellen hoe het was geweest. Bij deze dus. Haar ook mijn blog laten zien, zodat ik ook wat foto's kon laten zien. En zo snijdt het mes weer aan twee kanten. Zij vond het leuk om te horen, en ik had weer de kans om te vertellen over mijn vakantie

1 opmerking:

  1. En om je KMGP compleet te maken ... even meedoen met de GIVOLUTION van Ben en Jerry's .... ok niet om de ijsjes...alhoewel die heeeeeel erg lekker zijn (maar daar moet ik nu even niet aan denken ;-) ) .....argghhhh nu denk ik er toch weer aan.....te laat!

    www.givolution.nl

    BeantwoordenVerwijderen