dinsdag 7 september 2010

Het is weer begonnen......

Ow jeh, het is weer zo ver, Het ER-virus is weer uitgebroken. Veel mensen zullen nu gelijk zeggen: "Jaaaa, te gek he, en heb je al....", terwijl anderen zullen zeggen : "Het wat?!?!?!" Ok, ik zal duidelijker zijn. Expeditie Robinson is weer begonnen, en daarmee ook het virus, dat de week niet snel genoeg om kan zijn. De afleveringen zijn op donderdag, met op zondag een herhaling. En voor wie die beide dagen niet kan, hebben we natuurlijk altijd nog rtl-gemist! Gelukkig maar, want het is al tijdens mijn vakantie begonnen, en zondagavond was ik ook nog niet geheel aan het *gewone* leven toe.

Maar vandaag dus de eerste aflevering gekeken. Deze keer met bekende Nerderlanders en Vlamingen. Nou ja bekend...... Ik ken er maar weinig van, maar dat zou kunnen komen omdat ik eigenlijk niet eens zoveel tv kijk. Ja films ed, maar series, idolsachtige en dat soort programma's helemaal niet. Eigenlijk is ER het enige waar ik al die jaren trouw aan ben blijven hangen.

Ik geloof dat ik me dit jaar ook maar weer eens op het forum ga werpen. Heb ik ook een jaar gedaan, was geweldig, want zoveel mensen, zoveel meningen. Lekker bakkeleien. Ik heb nu al dingen gelezen waar ik het helemaaaaal niet mee eens ben. Wel grappig, dochter heeft nogmaals met me meegekeken, dat ik op bepaalde scenes precies dezelfde opmerking gaf als zij toen ze keek, maar dan ook woordelijk!

Heb in mijn labels ook ER toegevoegd, kan ik er samen met zus over klessen Die is nl ook een liefhebber. Van het eerste uur? Dat weet ik eigenlijk niet precies, maar nu wel een fanatieke. Zus, we gaan weer genieten!

En dan nu nog even iets heel anders. Nou ja niet zo heel veel, want het blijft over TV gaan, maar dan een beetje antieke TV. Tijdens de vakantie hebben we Frank en Carla uit de kast getrokken. Nou ja T dan. We zagen op een gegeven moment een stel, het zou moeder en zoon kunnen zijn, en dan een stel, zo'n beetje als Frank en Carla. T. kan Frank erg goed nadoen, dus speciaal voor jou....


Tip van de dag:Lang leve de TV !

1 opmerking:

  1. Jaaaaaaa, ik zat alweer aan de buis gekluisterd! Dat wil zeggen, alles, behalve het laatste kwartier, recorder verkeerd ingesteld, maar ik heb het zondag nog maar eens dunnetjes overgedaan ;-) Dat wordt weer genieten !

    BeantwoordenVerwijderen