vrijdag 30 september 2011

Niet te geloven...

Het is de laatste dag van september. Het is deze zomer ( let wel, zomer, want ik wete het, in het voorjaar hebben we ook zat mooie dagen gehad) volgens mij geen enkele dag strandweer geweest,tenminste, nietom lekker te gaan zwemmen.

En nu halen we dat allemaal gewoon zomaar in...
Wij hebben echt buiten gezwommen! En wel rond een uur of zes, want die tijd daarvoor hadden we als vanouds al weer verscooterd.

Dochter een eindje op weg geholpen naar Amsterdam, al was het geloof ik meer van de wal in de sloot. Maar ik heb nog wel een mooie foto van de (bewoonde) watertoren van Hazerswoude. Let op rechts aan die ehhh balkdinges, daar hangt de lift. Buiten aan de watertoren!!Een glazen lift! Pfff wou dat ik niet zo knap was en ene beetje meer geld had

En een stukje verder zagen we ook nog een rode wipmolen! Ik vind dit sowieso de mooiste/leukste molens om te zien, maar meestal zijn ze groen. En ik ben zo dol op rood. Deze is echt prachtig.



Kijk nou naar dat schattige huisje eronder!Ik was er een stukje terug nog van overtuigd dat ik echt ene verbouwde watertoren wilde, maar nu weet ik het niet meer hoor. Zo'n knus huisje onder een wipmolen.....



Maar goed, duidelijk is wederom dat Nederland nog zoveel moois te bieden heeft, en dat vakantie in eigen land lang zo slecht nog niet is....

Tip van de dag: Als je de tijd hebt aan jezelf kun je veel leuke dingen doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten