maandag 12 september 2011

Beter laat dan nooit

Afgelopen zaterdag Zaterdag al weer een poosje geleden was er weer een ritje gepland. En het had niet beter gepland kunnen zijn dan op die super zonnige zaterdag.We zijn Bossche Bollen wezen eten. Nou ja, ze, want ik lust helemaal geen Bossche Bol.

Bij de Brienenoordbrug hadden we al een leuk ploegje verzameld, waarbij onze kleinste het dapperst voorop stond

Op naar die andere brug, je weet wel, de Moerdijk, waar ik begin dit jaar nog nooit overheen was geweest, en nu inmiddels kan dromen.Dus maar even een artitistiekerige foto.... Zie je de vrachtwagens in de weerspiegeling?!?!?

Uit de mistige verte, die nog kleur moest krijgen, kwam de Tilburgse afdeling aanzetten.Ik vind het altijd zo'n mooi gezicht hoe zij er bovenuit steekt!


Op naar  's-Hertogenbosch , voor de echte Bossche bollen van......

Waar uiteraard geen plaats was voor 14 kymcofielen tegelijk, want er waren nog veeeel meer mensen die dachten: "Kom het is lekker weer, laten we eens wat leuks gaan doen"

Gelukkig was er op een ander terras wel plaats voor ons allen, al mochten we helaas niet alle tafeltjes bij elkaar zetten.




En daar waren ze dan eindelijk....

De enige, echte Bossche Bollen


En ik dus niet.......Want ik hou niet zo van slagroom. Gelukkig hadden ze toch iets voor niet-Bossche-Bollen-liefhebbers.


Maar het gaf helemaal niet dat vriend en ik geen Bossche Bol namen, want de Tilburgse afdeling heeft er ieder twee weggewerkt!!! 



En wat de één netjes met mes en vork doet, doet de ander weer heeeel anders......


Overigens... als je in deze omgeving je vrijheid op gaat geven, dan zul je eerst dit beleven......




Onder het toeziend oog van het  troeteldier van zowel ''s-Hertogenbosch als mijzelf  heb ik lekker even mijn voetjes,



in de fontein laten hangen. Jeetje man, wat was het ineens heet die dag.....



Of zou dat niet alleen aan het weer hebben gelegen dat ik het zo warm had......


Onderweg nog één prachtfoto weten te scoren, omdat er een paar achterblijvers bij een stoplicht wat vertraging gaven.



De tocht was vast verschrikkelijk mooi, want het Brabantse land is natuurlijk schitterend. Maar om heel eerlijk te zijn.....Ik heb er deze keer niet zoveel van meegekregen. Ik had het veel te druk om die brede grijns die mijn achteruitkijkspiegel vertoonde in de gaten te houden.


Laatste stop bij Drimmelen, voor we afscheid namen nog even het uiterste uit deze meer dan prachtige dag gehaald. Sommige mensen weten echt wat genieten is.

Zoals eigenlijk altijd was het weer een heerlijke dag.Maar dit was er één om echt nooit meer te vergeten. Sommige dagen hebben nou eenmaal net dat ene kleine beetje extra...

Tip van de dag: Soms ziet het leven er in de achteruitkijkspiegel een stuk leuker uit....
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten