dinsdag 13 september 2011

Update keuken

Het lijkt of ik al een eeuwigheid met mijn keuken bezig ben. Niet dat ik daar echt zoveel last van heb, maar om mij heen wordt toch best wel regelmatig gevraagd of de keuken al af is.

Het antwoord is: Voorlopig nog niet.

De keuken wordt nl pas 5 oktober geleverd.

Ja, dan pas, maar we hebben gewoon veel tijd genomen om alle kluswerkzaamheden te doen. Dat had verschillende redenen. Om te beginnen had ik eigenlijk maar één klusman, en zouden we het dus samen gaan doen. Ik ben nog niet zo ervaren, mijn klusman is grondig, dus dachten we: "Beter te veel tijd dan te weinig"  

Ondertussen blijkt dat er toch meer, en zeer werkzame hulp is. Ed heeft Willem er natuurlijk bij gekregen, en verder helpt vriend uiteraard ook waar hij kan.



Zo hebben gisteren Willem ( of was het nou Ed?) en vriend gisteren *even* mijn verlaagde plafonnetje erin gelegd( of moet dat gehangen zijn?). Wat glimt het mooi hè!!!



En het laatste muurtje wat nodig was van gipsplaten voorzien.En nee, vriend staat niet alleen altijd maar met zijn hand ergens op geleund, hij heeft echt heel hard meegeholpen vandaag!

En er zitten pracht spotjes in mijn plafonnetje, waar je binnen komt. Is het geen kunstwerk?!?!?! Op de bewegingsmelder. Zodra je binnen komt gaan ze aan


En zo wordt mijn keuken langzaam maar zeker steeds mooier!

Eind deze week wordt mijn vloer geëgaliseerd. Goede reden om mijn toevlucht in Apeldoorn te zoeken. Vinden ze daar helemaal niet erg, sterker nog, ik wordt er met een mosselmaatijd heen gelokt  

De volgende stap is dan schuren, verven en behangen, en dan is het wachten op de keuken. Hij gaat prachtig worden, ik weet het zeker!

Tip van de dag: Met een beetje hulp lukt alles, dus met veel hulp zeker!

1 opmerking:

  1. nou ja gelokt ;-) ik wet dat je het wel graag wilt

    zie je donderdag schat

    BeantwoordenVerwijderen