vrijdag 30 september 2011

Baby's

Vandaag hadden we twee nieuwe kinders te bewonderen, van enigzins uiteenlopende aard.Echte baby's zitten er in mijn omgeving ( gelukkig?!?!?) niet echt aan te komen.Ik weet het baby's zijn schattig, en ze horen bij het leven, anders zou het nl rap gedaan zij met het ( menselijke) leven, maar ik heb er niet veel mee.

Maar goed, toch twee maal een nieuwe aanwinst bekijken. Uiteraard met de gepaste bewondering.

De eerste was hier gewoon in huis. Dochter is sinds gisteren de trotse eigenaresse van een Galaxy S2. Ze heeft er al allerlei app's en up's en spelletjes en weet ik het wat op gezet. Persoonlijk snap ik er niet zo hele erg veel van, ik ben nog zo'n dinosaurus die vind dat een telefoon voornamelijk is om mee te bellen, maar zij vindt hem prachtig. De batterij die overnacht volgeladen was, was halverwege de ochtend al weer bijna leeg. Zal wel nieuwigheid zijn.




Aankleden, douchen??? Geen tijd voor...Als een kind zo blij.






Overigens, ja, daar op de achtergrond ziet U de (enigzins vewaarloosde) keuken. De verbouwing ligt sinds het egaliseren van de vloer een beetje stil. Vorig weekend niks van gekomen, wisten wij veel dat er nog veel meer lekker weer aan zat te komen. En nu, tja, het is zulk heerlijk weer, gisteren zijn we er lekker een dagje op de scoot op uit getrokken ( het wordt oud, maar----> verslag volgt ) Aankomende woensdag( 5 okt) komt de keuken dan ook echt, maar volgens de voorspellingen wordt het maandag minder weer, dus dan gaan we echies hard aan de slag met verven en behangen....

Maar goed, de tweede nieuwe aanwinst. Eén die absoluut al mijn aandacht en goedkeuring kan wegdragen. Scooterbuur zijn nieuwe scoot was er. Toen ik hoorde dat hij een nieuwe had gekocht, en welke, had ik zo even mijn bedenkingen. Scooterbuur en zijn GrandDink, die pasten zo goed bij elkaar. Scooterbuur was/is echt een easy-ryder, en dat stond gewoon goed. Dus toen ik hoorde dat hij een Agility City 16 inch had gekocht wist ik even niet zo goed wat ik me daar bij voor moest stellen.

Maar goed, een nieuw scooterkind kan altijd rekenen op mijn bewondering!En deze zeker. Ik kan maar één ding zeggen: "Hij is moooooi!"


Ik weet overigens niet wie er harder stond te glimmen, de Kymco of scooterbuur. Enne, toen hij op stapte,kon ik ook nog maar één ding zeggen: "Hij staat je prima scooterbuur!" Tegen mijn verwachtingen in ziet de combinatie er erg goed uit. Ok, er moet nog een scherm op, maar dat komt nog wel, even de levering afwachten. Laatste opmerking: "Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst scooterbuur, ik hoop dat je er veel plezier en veilige kilometers mee maakt!

Tip van de dag: Nieuwe spulletjes zijn altijd leuk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten