dinsdag 13 september 2011

Zo!

Ik ben bij.Helemaal bij. Over alles geblogd wat de moeite waard is, alles gedaan op mijn werk wat nodig was,en zelfs mijn huisje ziet er netjes uit. Ow nee, nog even de kooktroep in de keuken opruimen, en ik mag uit gaan rusten. Voor deze week is *mijn* werk gedaan.

Ik weet het, eigenlijk hoor ik woensdags nog te werken, maar deze week niet. Er is morgen iemand *over* en met mijn drukke bestaan van de afgelopen weken, plus het feit dat ik het weekend gewerkt heb, hebben we democratisch besloten dat ik thuis mag blijven. Gelukkig heb ik nog 174 uur vakantie te goed, dus het kan  

En dat komt goed uit, want ik ben moe, mijn benen doen zeer, ik wil even niet meer. Dus zo nog even die keuken strak trekken, en dan duik ik heerlijk een bad in met jeneverbes olie.En morgen uitslapen.....

Ok, nog even dit....



Tip van de dag:Laat alles maar even los.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten