woensdag 28 september 2011

Joepi!

Mijn vakantie is begonnen En wat ben ik er aan toe zeg. Ok, het wordt nu serieus met de keuken. Volgende week woensdag komtie. Maar toch, wat zalig. Twee hele weken niet aan mijn werk denken. Even lekker voor mezelf bezig zijn, niks voor anderen regelen, niks nie meer voor anderen zorgen, maar lekker voor gezorgd worden.

En wat vielen de laatste drie dagen me zwaar. Ik kon gewoon niet meer. Raar is dat toch hè, als je weet dat die vakantie er aan zit te komen, ben je het ook ineens hélémaal zat.

Maar goed, vanmiddag zelfs al om drie uur kon ik die bewuste deur achter me dicht trekken. Héérlijk!Vriend heeft het ook zo kunnen plooien, dat hij vandaag mijn kant al op kon komen. En omdat het zulk heerlijk weer was , en ik toch ietsje vroeger thuis was, ben ik hem tegemoet gereden.

In Gouda had ik wat oponthoud.De Coenecoopbrug was afgesloten, dus werden we een beetje omgeleid, en met een pontje over de Gouwe heen gebracht, Maar who cares?!?!?



Ik heb vakantie, IK heb geen haast!Dit is toch gewoon puur genieten?!?!?

In Woerden konden we elkaar weer in de armen sluiten. En laat ik daat nou net ene poffertjeskraam hebben zien staan....





En aangezien het toch vakantie is...... Jammie, lekker hoor!




Daarna op ons gemakje, via Oudewater en dus idyllische Hollandse weggetjes over Gouda naar huis (zo hoefden we niet over de Coenecoopbrug/pontje)

In Gouda hebben we nog een heerlijk ijsje gegeten, en toen op naar huis. Hoe kun je de vakantie beter beginnen?

Tip van de dag: Smeed het ijzer als het heet is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten