woensdag 14 september 2011

Daar heb je het al....

Dat iedere actie zo zijn gevolgen heeft weet ik natuurlijk allang. Maar ja, soms, heel soms, dan negeer je alle tekens en doe je iets waarvan je weet dat je het beter niet kunt doen..

Die pepernoten hè....

Dat gaat me nog lang achtervolgen. Ik vrees dat ik dit jaar er niet meer vanaf kom. Ik heb niet zo heel veel principes. Ik heb er nl niet zo veel mee. Voor iedere *regel* geldt er wel een uitzondering. Ik hou niet zo van het starre denken van principes, want er zijn altijd wel verzachtende omstandigheden.

Maar voor deze dus niet, en nu lopen we de hele ochtend al PEPERNOTEN,PEPERNOTEN,PEPERNOTEN,PEPERNOTEN TAAI TAAI TAAITAAITAAI  te zingen.

En daar helpt maar één ding tegen.........



Tip van de dag: Bepaalde principes kun je beter heiligen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten