dinsdag 20 september 2011

Aanrader...

Nog even een snel blogje. Anders denken jullie dat ik niet meer leef. Hormoontjes gooien hier de boel weer eens flink overhoop, dus veel puf om te bloggen blijft er niet over.Soms moet je prioriteiten stellen.

Dus mooi Apeldoorn blijft nog even in het vat. Geen probleem, het blijft mooi daar en ik denk dat er nog wel wat bezoekjes die kant op volgen, dus dat blogje komt er heus wel. Ooit.

En voor vandaag. Ik heb een super aanrader. Als je binnenkort nog van plan was om naar de film te gaan, dan moet je zeker naar deze gaan.



Ow ja, wat je het beste kunt doen als je zo'n beetje tijdens etenstijd gaat, dan moet je gewoon ff de Aldi induiken, 10, nee 12 broodjes, wat kip-pesto salade, eiersalade, ham en kruidenkaas halen ( of wat anders, als je dat lekkerder vindt op je broodjes) Leuk joh, in het donker picknicken. En broodjes blijken een stuk makkelijker,dan laten we zeggen, maaltijdsalade ( gelijk onder de foto)

Maar goed, even terug op de film. Misschien spreekt de trailer je niet zo aan, maar de film is geweldig. Ik ga er niet te veel over vertellen, je moet hem gewoon gaan zien!

Tip van de dag: Je moet niet alles geloven wat je leest

PS Mijn tasje met haarverwenspulletjes lag nog bij de bios, nou ja, achter de balie dan. Ik dacht : Ik vraag toch es of ze wat gevonden hadden, en ja hoor!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten