vrijdag 2 september 2011

Nutteloos

Ik voel me ontzettend nutteloos. Ik kan gewoon nu zelf even helemaal niets doen.Klusjesman en Scooterbuur zijn gebroederlijk samen bezig mijn waterleiding weer netjes en in orde te maken. Geen ruimte voor mij om ook nog wat te doen, en verdere klusjes in huis hebben te maken met elektriciteit. Nou ben ik al ene heel eind, en durf ik inmiddels al echt meer dingen zelf aan te pakken, maar dat gaat me net een stapje te ver.

kattenbak is al schoon, daar waar kon gestofzuigd en de rest van het werk is onmogelijk, of gewoon echt nutteloos. Ik heb geen achterstallige verslagen om te verbloggen meer in petto.

Dan ga ik vandaag maar eens een begin maken met iets wat ik ook al weer een )klein' poosje in mijn hoofd heb. Ik krijg de laatste tijd steeds vaker complimentjes over mijn schrijven, en dat ik mijn roeping gemist zou hebben.Nou heb ik altijd gezegd dat bloggen over wat je meemaakt heel wat anders is dan verhalen ( of nog een groter project, boeken!) schrijven, maar ik ga toch ene poging wagen met een kort verhaal.Het idee zit al in mijn hoofd.... Of het gaat lukken? Tja, dat zullen jullie vanzelf merken. Als het lukt plaats ik hem nl op mijn blog, zo niet, dan verhaal ik wel over hoe het niet zo lekker ging

Tip van de dag: Ga ook eens over je grenzen heen, wie weet wat je voor elkaar krijgt

1 opmerking:

  1. Het fijnste wat er is, lekker toekijken hoe stoere mannen het werk doen ;-) Geniet ervan, je krijgt het nog druk genoeg! Ben benieuwd naar je verhaal ;-)

    BeantwoordenVerwijderen