woensdag 30 maart 2011

Oeps...

Uiteraaaaaard de klok een uur VOORuit gezet, zoals oplettende lezer opmerkte

Maar ik heb het gehaald, de werkweek zit er op voor mij. Ik weet het, in de ogen van bepaalde mensen doe ik het helemaal verkeerd. Als je ziekjes bent, dan moet je niet naar je werk gaan, dan heb je tenminste wat aan je vrije dagen. Maar ik kan er niks aan doen. Mijn baas betaald me niet voor niets een salaris, en ik heb er moeite mee zowel mijn collega's als mijn klanten te laten zitten. Dus als het even kan, dan ga ik werken.

Ik vind het wel eens moeilijk die scheidslijn. Wanneer meld je je nou wel, en wanneer meld je je niet ziek.Ach, ik heb deze keer weer gekozen voor niet, so what, dan kruip ik toch lekker mijn bedje in als ik thuis kom. Heb ik gedaan, en werd net op tijd wakker voor *mijn* Dames in de Dop. En dan nu Moorwijven kijken, en ik weet zeker dat ik ergens midden in de film weer lekker weg zak.

En morgen ? Dat zien we morgen dan wel weer... Gevleugelde woorden van Meneer de Uil geloof ik. Bovendien is het morgen toch geen mooi weer....

Tip van de dag: Zoek balans.... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten