dinsdag 1 maart 2011

Lekker lezen

Ik heb het al meerdere keren gezegd. Ik ben zoooo blij met mijn e-reader. Zeker sinds ik verwend ben met een DVDtje met een hele berg boeken erop. Het was gewoon een feest om uit te pluizen wat er allemaal op stond.

En dat maakt dat ik nu helemaal niet meer los te denken ben van mijn e-reader!

Vorige week, zoals ik al schreef, de Tilly Trotter trilogie nog maar eens herlezen, en nu ben ik al weer in een stukje jeugdsentiment gedoken.

De Porseleinboom trilogie van Olaf J de Landell ( 1911-1989) Een geweldige kroniek over het leven van de Friese familie Tacoma en hun porseleinfabriek. Ik ben dol op Olaf J de Landell. Zijn taalgebruik is zo heerlijk bloemig, en de mensen zijn zo heerlijk herkenbaar.Ik ben voorlopg weer even zoet....

Ik weet het, iedereen snakt inmiddels naar de lente, maar ik heb niet zo'n moeite met dit gure weer.....

Tip van de dag; Lees Landell

Geen opmerkingen:

Een reactie posten