zaterdag 19 maart 2011

Motel westcoast, beetje schor....

....maar zeer voldaan.Ik dus beetje schor hè, want de Motel Westcoastzangers en es waren prima bij stem!

Wat een geweldige avond. Niet dat iedereen die daar zat dat kon zeggen. Ik heb zo'n donkerblauw vermoeden ( en met deze opmerking heb ik bijna iemand de dood in gejaagd) dat de man naast mij zijn verplichte maandelijkse cultuuravondje zat te genieten uit te zitten. Jeetje, wat een lang gezicht op een avond waar het plezier het toneel af spetterde, en de muziek zo lekker was dat je gewoon niet stil kon  blijven (zitten)

Op verzoek van Edward hadden wij een KayaK t-shirt aangedaan. Helaas zaten wij echter niet aan Edward's kant, maar aan Syb's kant. Op een gegeven moment zong Edward dit nummer:


Schitterend nummer natuurlijk ( waarbij ik, ja, ik ben oud(er) gelijk aan de Golden Girls moest denken) En Syb moest na dit nummer toch even vermelden dat er van Edward twee, excuus, drie echte vrienden zaten, duidelijk te herkennen aan hun Kayak-shirt!

Ach, alles bij elkaar was het gewoon een super gezellige heerlijke muziekavond. Ik heb mijn best gedaan mijn enthousiasme zachtjes te houden. Die meneer naast mij had het toch al niet zo naar zijn zin, zoals ik al schreef. En als ik dan ook nog een keihard mee ga zingen wordt het er voor die meneer niet echt beter op zullen we maar zeggen.

Bij de toegift heb ik me echter niet meer ingehouden en heb ik nog wel een leuk momentje *met* Syb beleefd.

Ik had natuurlijk tijdens het hele concert al lekker mee zitten *zingen*/leven, en dat was wel een beetje opgevallen. Tja, dat heb je als je op de eerste rij zit natuurlijk al snel. Maar goed, In Hotel California zit dat heerlijke stukje, die *uhhh*. Ook wel bekend van de live DVD van de Eagle's, waar Don Henley bijna zijn kunstgebit verliest. Uiteraard zong ik die * uhhh* vol overgave mee, en Syb keek net op dat moment naar mij, wat een lekkere *entre nous* -glimlach te weeg bracht

Ach, hoe kan ik het hier goed verwoorden? Het was gewoon weer een gezellig feestje. Na de voorstelling kwamen de zangers weer gezellig in de lobby. En Syb wilde best met me op de foto, áls ik dat shirt maar uittrok-geintje natuurlijk- Niet de beste foto, want vanavond van alle avonden had ik dus besloten lekker helemaal geen fototoestel mee te nemen....Ik heb dan ook super genoten van het concert, totaal niet afgeleid door te trachten het perfecte plaatje/filmpje te maken. Dus deze enigzins wazige foto is all I've got.... Behlave mijn memories natuurlijk... En die kan niemand je meer afnemen, toch?!?!?!


Ook nog heerlijk met Edward na staan praten. Hij blijkt zijn zangpartij van de nieuwe cd al ingezongen te hebben ( van KayaK uiteraard!) en binnenkort de koortjes inzingen met Cindy, en dan met Rob, en dan gaat Hans zijn deel *indrummen* ....

Pffff aan de ene kant kan ik bijna niet wachten op de nieuwe cd van KayaK, maar ja, als die uitkomt zou dat betekenen dat de zomer ook al weer zo;n beetje ten einde is, en daar wil ik toch eigenlijk ook nog wel ten volle van genieten.

Maar met Edward heb ik een *date*. Zeven oktober zien we elkaar weer. Dan is het eerste concert van KayaK. In Dordrecht....

Tip van de dag: Concerten laten muziek leven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten