dinsdag 15 maart 2011

Dames in de dop

Ook ik maak me zo af en toe *schuldig* aan het kijken van dit soort series. Expeditie Robinson, Dames in de dop, die vind ik dus leuk! En Dames ( en heren dit jaar) in de dop is weer begonnen. Nou er is natuurlijk now way dat ik het voor elkaar krijg om elke madiwodovrij van 20:00 tot 20:30 voor de buis zit, dus lang leve uitzending gemist!

Ik vind het trouwens wel wonderlijk dat mensen, die zichzelf voor zo;n programma opgeven , zeker in het begin, zo verschrikkelijk weinig gemotiveerd zijn,Maar goed dat terzijde. Vandaag heb ik helemaal in een deuk gelegen. Er werd een zogezegde *nulmeting* gedaan. Daar werden de "dames" en "heren" een aantal vragen gesteld, om er zo achter te komen hoe hoog de algemene kennis en beschaving was. Er werd niet gezegd of de antwoorden goed of fout waren. Super grappig!!!

Op een gegeven moment zei de lerares dat Lindsey verrassend weinig wist , maar ja, als je in een amuse leeft dan weet je natuurlijk ook niet waar de pyrineden liggen. Even voor de duidelijkheid. Lindsey had op de vraag: "Wat is en amuse?" geantwoord: "Ja, dat is een soort wereld wat niet ehhh, wat niet echt is, ofo, zoiets??? En die pyrineden, dat was een foto van de pyramiden met de vraag waar die lagen. Waat ze dan wel weer tamelijk spitsvondig op reageerde met : Dat zijn de Pyrineden, nou, dat zeg ik  wel, Egypte, maar ze kunnen ook op de grens van Frankrijk en Spanje staan!". Waar die Pyreneeën liggen, dat weet ze dan toch ergens weer wel!

Nou hoop ik dat ik met dit blog niet de woede van Lindsey op mijn hals heb gehaald, want zoals zij zelf al zei: "Ben geen lachende mandarijn als ik je niet mag...."

Tip van de dag: Waarschijnlijk is het damesachtiger om te zeggen dat je iets niet weet.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten