vrijdag 18 maart 2011

Motel Westcoast

Vanavond (eindelijk) weer eens een concert.Deze keer is het Motel Westcoast.Onder de link staan alle bandleden ( tien in totaal) maar de zangers ( en es) zal ik er even uitlichten, omdat daar mijn grote idool tussen zit...
Edward Reekers, (deze foto is tijdens de voor
vertoning van de PKT-DVD genomen)





Syb van der Ploeg ( van de kast, maar ook ooit bij KayaK gezongen)






Julian Thomas



Mirjam Timmer
( Mir/Twarres)





Samen met de andere zes leden vormen zij dus Motel Westcoast, waarin zij met een prachtige theatershow  de grootste hits van de Amerikaanse Westkust ten gehore brengen. Zoiets dus....

Misschien krijg ik nu een beetje op mijn kop omdat ik niet het meest representatieve nummer heb uitgekozen, maar de gedachte hierachter is, dat ik vanavond heel close bij Edward ben..... We hebben nl de laatste plaatsjes, die normaliter liever niet verkocht worden op de eerste rij

Tip van de dag: wees er op tijd bij met kaartjes kopen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten