maandag 7 maart 2011

Even snel....

Wie mij een beetje kent, is dit soort berichtjes een beetje gewend Gisteren naar de voorvertoning van de DVD van het Pim Koopman Tribute concert geweest. Het was een erge gezellige en leuke middag. Ik wist het al, maar maar nu is het wel heel erg definitief. Kayak gaat door, en hoe! Ze zijn al aan de nieuwe cd bezig, en per oktober gaan ze weer toeren door het land.Zeven oktober beginnen ze in Dordrecht, dus dat is goed te doen om daar bij te zijn

Maar goed, gisteren was dus ook erg leuk, maar dat verslag zal nog even moeten wachten, want ik moet nu helaas naar mijn werk. Mét verrassing, dat wel, maar dat ligt eraan of het vastleggen van die verrassing een beetje goed gelukt is..... Staat nu te uploaden, dus duim met me mee.

Tip van de dag: Tot vanavond 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten