woensdag 16 maart 2011

DIDD

En vandaag heb ik gelijk al een kleine correctie te maken. De quote over het al dan niet een lachende mandarijn te zijn heb ik gisteren abusievelijk bij Lindsey neergelegd. Het was nl Jenna die dit zei, dus bij deze, even recht gezet.

Bij programma gemist-dames en heren in de dop staan trouwens nog erge leuke extra's. Lindsey is tot speciale reporter benoemd, en die geeft iedere dag een commentaartje. Samen met Gary heeft ze nog een geweldig gesprekje over de antwoorden op de vragen van de nul-meting..... "Heb IK dat gezegd???" vraagt Lindsey. "Haha", reageert Gary: "Jij leeft echt in je eigen amuse" Ik weet echt niet of ik ooit nog een amuse weg kan werken zonder er half in te blijven....

Lindsey is op haar manier een schat van een meid, maar of ze ooit een echte dame wordt.... Al vraag ik me af......... Zij krijgt iedere week de afvallers bij haar op bezoek. Betekend dat, dat zij de dame is geworden.....

Tip van de dag: Blijven kijken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten