dinsdag 1 maart 2011

Dat heb ik weer

Denk je lekker op je gemakje een blog vol foto's te maken, krijg je ineens de melding:
Nog geen jaar met dit blog bezig en nu is al mijn fotoruimte al gebruikt. Helluppppp

 Tja, da's vervelend. Nou is de prijs van iets meer ruimte aanschaffen niet zo'n onoverkomelijk iets, 5 $ per jaar. No problem zou je dus denken, maar ja, dan moet je wel gelijk je visa card aan je google account koppelen. En laat ik die nou net ff niet hebben


Dat is  dus uiteindelijk de reden geweest dat mijn weekendje-weg-foto-blogje een extra dagje op zich heeft laten wachten. Maar laat de MNL van mijn dochter nou toch een systeembezweerder van beroep zijn. Makkelijk hoor, die weten wel raad, en ja hoor dat wistie. Ik heb dus nu een ander plekje gevonden om mijn foto's voor dit blog te stallen en met afbeelding via URL toevoegen is het zo weer gepiept.

Tip van de dag: Gaat het niet rechtsom, dan moet het maar linksom 

1 opmerking:

  1. Hahahaha, dat is knap zeg, ik heb nog plek zat ;-)Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik al mijn afbeeldingen verklein voor mijn blog, dat doe jij dan vermoedelijk niet ....

    BeantwoordenVerwijderen