zaterdag 19 maart 2011

Nog even nagenieten

Het was gisteren echt een heerlijke avond. Dat blijkt wel uit het feit dat ik gelijk toen ik thuis kwam een enthousiast blog heb geschreven Misschien is het ook een beetje de heerlijk herkenbare muziek Maar zeker ook het kennelijke plezier waarmee alle artiesten bezig waren. De nummers blijven gewoon nog lekker door mijn hoofd spelen, dus heb ik een beetje op youtube zitten snuffelen. Er staat genoeg! Zoals bv dit prachtige nummer van Bonnie Raitt, gezongen door Mirjam


Of deze heerlijke meezing-medley van CCR. Niet dat Barendrecht zo meezingerig is, en zeker de meneer naast mij niet!



Ik heb in iedergeval een zalige avond gehad, en ik zou mijn tip van de dag zou tamelijk voor de hand liggen , maar ik vrees dat die tamelijk onuitvoerbaar is, want ik ben bang dat alle concerten dik uitverkocht zijn....

Rest alleen dit nog:

Tip van de dag: Snuffel wat op youtube naar Motel westcoast 3.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten