woensdag 9 maart 2011

Biosje?

Vandaag is het precies een jaar geleden dat ik ( en dochter) aan de Pathépas zijn gegaan. Tijd om de balans op te maken.

Voor de mensen die nog niet weten wat een Pathépas is: Da's een pas, waar je ongelimiteerd  naar alle Pathébioscopen door hele Nederland mee naar de film kunt, voor de zachte prijs van achttien euro per maand.

Goed, de balans:

Twee nichten, twee zussen en één zwager aan de pas *geholpen*

En dan de niet onaanzienlijke lijst van één jaar film kijken:


Alice in Wonderland ( 3D)
Avatar  ( 3D)
Dear John
The book of Eli
The Wolfman
From Paris with Love
Solomon Kane
The lovely bones
How to train your Dragon (OV)
Shutter Island

Remember me
Chloe
Clash of the Titans ( 3D )
Case 39
De gelukkige huisvrouw
Kick-Ass
Hoe tem je een draak ( 3D)
Iron man 2 ( Eindhoven)
Alice in Wonderland ( 3D)
The Ghost Writer

Prince of Persia ( 3D)
Sex and the City 2
Repo men
She’s out of my league
Killers
The back –up plan
The A-team
Twilight Marathon
Letters to Juliet
Twilight Saga

Shrek Forever ( 3D OV)
Toy Story ( 3D)
Knight & Day
Leap year
Unthinkable
Inception ( Den Haag)
The Sorceress Apprentice
Sammy’s Adventure ( 3D)
The Karate Kid
Brooklins Finest

The Sorceress Apprentis
Salt
The Expendables
Piranha’s ( 3D)
The last Airbender ( 3D)
Machete
Avatar Special Edition ( 3D)
After life
Salt
Grown ups

Devil
Ledgend of the gaurdian ( 3D)
Resident Evil ( 3D)
Step up ( 3D)
Despicable me ( 3D)
Tirza
Foeksia de miniheks
Haar naam was Sarah
Paranormal Activity 2
Mother and Child

Red
The Social Network
Sint
Harry Potter ( ugh!)
Cell 211
The chronicals of Narnia Voyage of the dragonship ( 3D)
Rapunzell ( 3D)
Loft
The Way Back
Tucker & Dale versus evil

Saw ( 3D)
Love and other Drugs
Burlesque
New kids turbo
Tron Legacy
Black Swan
No strings attached ( Amsterdam)
Green Hornett (3D)
Dilemma
Season of the Witch

The King’s speech
The Eagle

Sommige films dus meerder keren gekeken, omdat deze of gene hem toch ook nog wilde zien, maar da's dan weer geen probleem. Alles bij elkaar dus 82 films.Dat maakt 6,8 films per maand, oftewel een goeie anderhalf per week. Per saldo komt dat dan op 2,63 euro per film uit. Minder dan ik er in de videotheek voor zou betalen.

Er zaten super goede films tussen ( lovely bones, remember me,unthinkable cel 211 om er maar een paar te noemen) en hele leuke ( Sex and the City 2, She's out of your league,Tucker & Dale versus evil) , romantische ( Letters to Juliet, Leap Year),  teken/animatie ( rapunzel, how to train yoyr dragon, shrek 3, despicable me) en zelfs een paar verschrikkelijke ( Chloe (ok, kwestie van smaak misschien....) en new kids turbo), maar he, kostte niks extra, die laatste

Alles bij elkaar kan ik wel concluderen dat de aanschaf van een Pathépas een welbestede achttien euro per maand zijn. Morgen al weer biosdate met mijn twee zussen. We gaan naar Rango.....


Ik heb er zin in

Tip van het jaar:  Pak eens een biosje.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten