maandag 31 januari 2011

Zomaar wat geleuter

Ik heb vandaag eigenlijk niks samenhangends te vertellen, dus leuter ik zomaar wat voor de vuist weg. En dan ben ik eigenlijk gelijk al aanbeland bij één van de dingen die ik vandaag wilde bespreken. Contaminatie.Daar heb ik er inmiddels al enkele van gebruikt Toevallig werd dit in de landelijke IQ-test ook gebruikt, en in dit geval bedoelden ze er verkeer gebruikte spreekwoorden mee. En toen kwam ik er vanmorgen ineens één in het wild tegen. Één van mijn klanten was gisteren gezellig bij haar kleinkinderen op visite geweest, en die maken er dan gelijk een gezellige boel van, door alle grootouders van beide zijden uit te nodigen. Dus zei tegen haar:"Ook gezellig, lekker herinneringen ophalen met elkaar""Ja,"zegt ze, "Uit de oude sloot" Ik hoop dat ze bedoelde uit de oude doos, want doorgaans kun je oude koeien beter in de sloot laten.....Nou ja, altijd leuk, verkeerd gebruikte spreekwoorden of gehusselde uitspraken.

Verder kreeg ik vandaag een mailtje, met werkelijk de prachtigste beelden van Noorwegen. Super gaaf, een ronddraaiende view van bv de Geirangerfjord, en de Trollstigen.Ik heb vanmiddag even op mijn gemak zitten genieten, want het is zo leuk om te zien als je er ook zelf geweest bent
(Klik maar op de foto, dan kom je bij die site!)
Ooooo, je zult maar zin in vakantie hebben zeg Het mailtje werd ondertekened met : Grtz, de Panoramaman, wat ik dus ook gelijk weer op *moest* zoeken. Overigens gaat dat liedje dan over weer heeeel iets anders, alhoewel, luister maar naar de derde zin....
En zo rol je op het internet van het één in het ander, en is de dag om voor je het weet

Tip van de dag: Als het buiten grauw en koud is, is er op internet wel ergens een zonnig plekje te vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten