donderdag 13 januari 2011

Gooeyduck

Ik mag graag als ik wakker word een beetje tv kijken. Om echt wakker te worden zeg maar. En vaak kom ik dan op discovery, national geografic of animalplanet tercht. Daar zijn toch vaak de leukste of interessantste programma's. Bv de hondefluisteraar. Geweldig die Cesar Milan! De meest onaangepaste honden krijgt hij weer stable and balanced. Zolang je maar calm and assertive bent, kan je je hond alles laten doen is de boodschap. True leadership, daar gaat het om. En iedere keer is het wer prachtig om te zien. Uiteraard zijn het niet de honden die onaangepast zijn, maar wordt er *gewoon* niet goed mee omgegaan. En in de meeste gevallen maar een heel klein beetje, en goed bedoelt, maar ja, voor de hond toch niet goed. Voor degenen die hem niet kennen, een klein filmpje.
Maar goed, wat heeft dat te maken met de gooeyduck ( oftewel de geoduck)? Helemaal niks, want vanochtend heb ik niet naar Cesar gekeken, maar die schoot me ineens te binnen toen ik het over interessante programma's op die drie zenders had!

Ik vind het ook altijd leuk als ik op een aflevering van Dirty Jobs stuit. Mike Rowe  gaat iedere keer naar een ander bedrijf waar *vies* werk wordt gedaan en  hij van begin tot het eind van het hele proces mee loopt en werkt . En er zitten vieze baantjes tussen.... Vandaag ging het over de gooeyduck. And it's not gooye and it's not a duck...
Affijn, kijk eigenlijk zelf maar.( insluiten was helaas op verzoek uitgeschakeld, dus dan maar onder een link )Als je van sashimi houdt ( zoals ik, al ben ik daar na vandaag niet meer zo zeker van....) is het zeker interessant!

En omdat ik Mike eigenlijk best leuk vind, en ook wel ontzettend grappig, hier nog wat opmerkingen van hem.Hij doet niet alleen dirty jobs, maar heeft definitly ook a dirty mind.....


Tip van de dag: Smakelijke lunch met sushi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten