dinsdag 11 januari 2011

Yakkie bah!!

Yakkie bah!!!

Kent U die reclame? Niet? Hier istie dan:

Geweldig vind ik hem. Nou eigenlijk alleen de giraffen dan, de pratende stoelen doen mij niet zo veel, maar verder vind ik hem geweldig. En Yakkie Bah!! is dan ook een veelvuldig gebruikte term in mijn vocabulaire op het ogenblik, vooral inwendig.

Zo kwam er vanochtend toen ik de deur uitliep ook een grondig Yakkie Bah!! boven. Brrr wat een weer. Ik had gisteren nog zo samengezworen met iemand, dat de winter zo best nog en mand of drie mocht duren, het mocht zelfs nog wat graadjes kouder worden. Maar ja, zo werkt het niet met het weer he. Echt koud heb IK het niet. Na mijn geintje van zondag ben ik echt winter(kei )hard, en merk ik van de kou niet echt zo veel meer, maar dat kille gevoel, dat brrr, wat-een-heerlijk-weer-om-in-je-bed-te-blijven-liggen-weer. Ja, dát had ik vanmorgen heel erg.

Maar goed, dit is het weer, we zullen het ermee moeten doen.Gek genoeg vind ik het nu in huis killer dan buiten zijn, dus dan zit er eigenlijk maar één ding op , toch? Moet maar gewoon naar buiten gaan

Tip van de dag:Always look on the bright side of life
Fluit maar mee 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten