zondag 23 januari 2011

Top en flop...

Misschien een beetje overdreven de titel, maar ben gisteren weer naar de film geweest. Deze keer samen met mijn nicht. Die van dat blog.Dus daar kun je ook nog lezen wat zij van de films vond Eerst zijn we naar Burlesque geweest. Dochter en ik zouden toen. poosje terug naar de ladiesnight van deze film gaan, maar ja helaas, de kaartjes daarvoor zaten in haar portemonnee, die ze verloren/gestolen is. Dus dta was er met de vele sneeuw in december nog niet van gekomen. En nu draait hij alleen nog maar rond het middaguur, dus zo'n beetje laatste kans-kijken.

Absoluut geen spijt, prachtige film. Veel mooie muziek, lekker sappy story, mooie vrouwen, en nog belangrijker, heerlijke mancandy . Kortom een genot voor het oog en het oor. Heerlijke ( dames?!?!?) film, niks mis mee. En met razende hormonen in je lijf zit er zelfs nog een huilmomentje in
Daarna zijn we, en ik ben echt alleen maar gegaan omdat mijn nicht perse wilde hoor, naar new Kids Turbo geweest. Haha, nee da's een geintje. Twee redenen, en als de eerste reden niet aanwezig geweest was, dan was ik echt nooooit naar deze film gegaan. A: Pathépas, B: Iedereen heeft het erover, dus als je erover wilt meepraten, dan moet je hem toch minimaal gezien hebben.

Nou ik kan U zeggen. met stip op nummer één de allerslechtste film die ik ooit gezien heb. Zo ontzettend niet mijn soort humor.Wat de film nog enigzins hilarisch maakte is het gemiddelde publiek wat er komt. Dat er mensen zijn, die oprecht van hun stoel vallen en in hun broek plassen van het lachen bij een film als deze. Ongelofelijk, maar waar. Ietsje verder op onze rij zaten twee mensen die duidelijk net zo uit hun element zaten als wij, een heer met een jasje aan. Waarschijnlijk ook nieuwsgierig. Overigens kon ik de helft van de film bijna niet verstaan, Brabants is niet echt mijn taaltje, maar dat gaf helemaal niet, want in de rij achter ons zat iemand die het zo grappig vond, dat hij zo'n beetje alles nazei wat er gezegd werd. Dus geen ondertiteling, maar ehhh herhaling, ja dat is het woord. Was wel makkelijk. Ok, iedereen kent mij inmiddels goed genoeg om te weten dat ik iets zelden tot nooit helemaal afkraak. Voor zover mogelijk, de sterke punten van deze film. De herhaling. Met zekere regelmaat werden er mensen van de weg *geveegd* door een auto of vrachtwagen, en eerlijk is vals, vaak op precies het goede moment. En dan de steeds terugkerende mongool ( ik geef het even heerlijk politiek incorrect weer, want dat past bij deze film) die helemaal onverstaanbaar was, maar zijn veelzeggende gebaar en toet-toet was wel begrijpelijk. En die twee werden toch wel met een aan genialiteit grenzende perfectie aan elkaar geregen. Dus het is niet zo dat ik echt anderhalf uur verspild heb, het was een experiment zullen we maar zeggen. En de bloopers achteraf waren ook wel grappig

Tja, bepaal het maar voor jezelf, of je hier je geld en/of tijd aan wilt verspillen. Maar geloof me, hij is zo erg als er gezegd wordt. Dus als het niet je humor is, je mist er echt niet veel aan! Overigens, ik overluisterde nog een conversatie van twee mensen die achter mij zaten, na afloop van de film. Zij waren zo blij dat ze hem nu voor de tweede keer zagen, want ze zagen nu toch echt meer details.... Misschien moet ik toch nog maar een keer......

Tip van de dag: Doe wat je niet laten kunt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten