vrijdag 14 januari 2011

Schrijven

Het valt me op het ogenblik niet mee om te schrijven. Ik zei het vandeweek geloof ik al een keer. Op willekeurige momenten van de dag zitten er prachtige blogs in mijn hoofd, maar zodra ik achter de computer ga zitten lijken ze helemaal verdwenen. En wordt mijn blog naar mijn gevoel weinig anders dan een opsomming van wat ik gedaan heb.

Het voelt alsof ik mijn *edge* kwijt ben.En gek genoeg heb ik meer lezers dan ooit. Ik zit op gemiddeld bijna 200 lezers, en dan heb ik het alleen maar over loggy, want op blogger heb ik ook nog zo'n 30 hits per dag.En dat zijn toch ook voornamelijk vaste bezoekers, want mijn unieke count loopt niet schokkend op.

En al schrijf ik mijn blog voornamelijk voor mezelf, ik vind het wel eens jammer dat ik zo weinig reacties krijg. Ik zou zo graag wat meer willen weten over mijn vaste lezers. Wie je bent, waarom je mijn leventje volgt, wat je zelf leuk vind....

Ach, en zo zal het leven altijd zijn kleine mysteries houden....

Tip van de dag: Laat eens wat van je horen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten