woensdag 7 april 2010

07-04 Soap......

Zo heel soms ( gelukkig maar!) heb je het gevoel in een verschrikkelijk slechte soap terecht te zijn gekomen. Wat kunnen mensen toch raar, zelfs hufterig doen.... Helaas kan ik er verder niet over vertellen ( het valt onder beroepsgeheim), want als het niet zo triest zou zijn, zou je er zelfs nog om lachen.Als je dit in GTST zou zien, zou je denken dat de schrijver aan iets verkeerds gezeten had, want zo raar kun je het bijna niet verzinnen. Tja, als wijkzuster maak je wel eens wat mee, zelfs de dingen die je liever niet wilt zien.Gelukkig zijn dit soort situaties veruit in de  minderheid, sterker nog, dit soort dingen maak je maar zelden mee. De goede en fijne kant van de mensen laat zich gelukkig veruit het meeste zien, of komt dat omdat ik die liever wil zien?!?!?

Maar voorlopig ben ik blij dat ik nu weekend heb. Vanavond nog spinning, en dat gaat me zwaar vallen, dat weet ik nu al, maar dat komt omdat opoe vanavond meelift...En dochter gaat ook al niet mee naar de sportschool, want die heeft van school een belangrijk evenement. Dat wordt dubbel moeilijk om me er toe te zetten om nog weg te gaan. Maar ik heb mijn scoot buiten laten staan ( nog niet in de kelder), dus ik moet wel....

Het komt wel goed, nog even wat eten, en dan hup, in de sokken....

Tip van de dag: Kun je jezelf nog in de spiegel aankijken vanavond?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten