zondag 25 april 2010

Eerste indruk van Elf Fantasy Fair

Nou, de eerste dag zit er op. En het was grandioos. Wat hebben we genoten.Zoals ik al zei, met dubbel zo grote groep als we aanvankelijk zou gaan, maar het ochtendritueel is prima op schema gegaan. Nog net even voor we weg gingen snel bij het tankstation sigaretten halen en we konden op weg.


En zo stonden we dan ook echt op tijd  vertrekken. Daar aangekomen ons kostuum langs de kant van de weg compleet gemaakt en het feest kon beginnen. Ik had zelf alleen mijn kleine toestelletje meegenomen, voor mij is de fair nou eenmaal meer flaneren en gefotografeerd worden dan zelf plaatjes schieten.Dus een echte goede foto van mezelf heb ik nog niet, en van dochter heb ik helemaal zelf nog geen -overzichts-foto.



Alleen deze twee shots,goed voor het idee hoe we eruit zagen.
Onze ratjes waren uiteraard weer mee, waar we eigenlijk ook altijd aan herkend worden. : "Owww jullie waren er vorig jaar ook, ik zie het aan de ratjes!!"
Dit was overigens de tiende EFF, en je ziet gewoon dat mensen er ieder jaar meer werk van maken.Was het de eerste jaren nog zo dat je blij was als je überhaupt verkleed kon gaan, nu,na jaren tijd om te naaien en ieder jaar ook een stuk inspiratie, zie je de meest fantastische kostuums voorbij komen. En ook de EFF groeit. Voor het eerst dit jaar hadden ze speciale dames toiletten. Waar ik dan ook heeeeel erg blij mee was, want ik kon dit jaar niet uit mijn hoepel en petticoat onderrokken stappen, omdat ze goed vast zaten onder mijn  korset. En wurm je dan maar een op zo'n smal porti-toiletje.....
Maar de tijd begint inmiddels al weer te dringen, vandaag gaan we het nog ee keertje zachtjes over doen. Deze keer brengt KISC ons niet alleen, maar gaat hij ook mee. Voor de eerste keer. Eens kijken of de koorts bij hem net zo aanstekelijk werkt als bij de twee dames die we gisteren voor het eerst meegenomen hebben!

Tip va de dag: Als je nog niets te doen hebt... Kasteel de Haar!

PS Er stonden dit jaar zelfs 2 stands met *knobibrot*
.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten