maandag 26 april 2010

Foto's Elf Fantasy Fair!!!

Er wordt hard gewerkt door mijn computertje, maar ik ga zelf naar bed. Morgen staan de foto's HIER!!! Er staan nu op dit moment ( maandagavond 22:31)19 foto's daar en de rest komt er dus aan. Voorlopig nog even zonder commentaar, alleen gewoon met de nummertjes die mijn camera eraan gegeven heeft, want anders wordt het voor mij nachtwerk. Dat doe ik nog wel eens....( zei ik optimistisch, want nog eens wil bij mij wel eens lang duren....)

Tip van de dag: Stel nooit uit tot morgen wat je vandaag door een ander kunt laten doen

1 opmerking:

  1. Hé, mooie foto's heb je.
    Maar ik had een vraagje..
    Heb je misschien ook een
    foto gemaakt van mij en
    mijn zus? We zagen er zo uit:
    http://img689.imageshack.us/img689/7872/sdc10176h.jpg

    Ken je misschien ook nog andere
    mensen die veel foto's hebben
    gemaakt in EFF en zou je die
    kunnen vragen of ze er toevallig
    ook een van ons hebben? Dit is
    mijn mail-adres: xSiim@live.nl

    Alvast bedankt!
    Simone.

    BeantwoordenVerwijderen