dinsdag 6 april 2010

06-04 Kort maar krachtig.

Liep ik nog niet zo lang geleden te *klagen* dat ik zo moe was, heb ik daar nu weer last van. Er is alleen een klein verschil. Toen wist ik echt niet waar het van kwam, want ik lag in bed, kwam uit bed, of was net van plan er weer in te gaan, en kreeg het niet aangeslapen. Nu ben ik er niet in te branden. Ik wil zoveel doen, dat ik amper aan slapen toekom. Maar goed, dat werkt natuurlijk maar even, en vandaag liep ik er ook enigzins als een zombie bij, tenminste zo voelde het wel, dus hoog tijd voor een avondje op tijd naar bed!

Na het werk nog *even* een flimpje gepikt, we wilden nl Chloe nog graag zien. Als ik een tip mag geven? Sla deze film gerust over. Ernstig TMI gehalte, en aan het eind had ik er nog geen clue van waar het nou eigenlijk om draaide. Misschien was de moraal van het verhaal dat mooi, blond prachtige grote ogen nog niet lief hoeft te betekenen, maar dat zal vast wel niet. Ik vond het een waardeloze film.... Gelukkig dat het geen cent extra kost :-P


Duzzzzz, ik duik er nu lekker in en ga genieten van Single


Tip van de dag: Morgen weer een dag ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten