zaterdag 24 april 2010

Just before....

De koorts is nu op piekniveau. De voorbereidingen zijn in volle gang.Dit zal geen lang stuk worden om meerdere redenen. Om te beginnen typt het voor geen meter met mijn huge neppe nagels. Verder zijn de plannen ietsje veranderd. Er gaan nl nog 2 vriendinnen van dochter mee, dus staan zich nu in totaal vier vrouwen voor de beschikbare spiegels te verdringen. Ik ben tamelijk klaar. Zo nog even alles bij elkaar leggen, laatste blik in mijn tas werpen,en niet onbelangrijk, even wat geld bij me steken. We nemen geen portemonnee mee, geen pinpas, alleen een afgepaste hoeveelheid geld. We hebben in deze fair zowiezo alweer veel te veel geïnvesteerd!
Maar het weer is geweldig, de mood zit er goed in. Het gaat een fantasytastische dag worden!!

Tip van de dag: Bestel je kaartjes vooraf !

1 opmerking:

  1. Veel plezier daar!!

    En ik hoop voor je dat ze nu .....brood (ben de naam kwijt)hebben :-)


    Groetjes,John

    BeantwoordenVerwijderen