donderdag 8 april 2010

08-04 Donderdag

Donderdag, ik herhaal het woord nog maar eens een keer. Er is iets met die dag.Als er lekker weer in het vooruitzicht is, dan neem ik me 's morgens steevast voor om dan maar gelijk op donderdag zoveel mogelijk huishoudelijk werk te doen. 's Morgens heb ik toch altijd yoga, dus dan is zowiezo de halve dag weg. Maar er komt eigenlijk nooit echt wat van. En zo dus ook vandaag. Ok, ik heb de eetkamer tafel een beetje opgeruimd, maar echt met de nadruk op beetje!Zo tijdens het koken nog maar even de keuken gelijk onder handen nemen, dan heb ik tenminste nog iets gedaan.

Verder heb ik deze dag als gewoonlijk weer wat voorbij laten kabbelen. Het enige constructieve wat ik gedaan heb is voor mijn dochter haar scoot ophalen. Die had ook weer wat reparaties nodig, en zij redt het net niet met haar stage om hem dan op te halen. Zelf was ze met de fiets naar haar stage gegaan, vlak bij de scooterboer, dus ik heb haar scootertje daar afgegeven en ben zelf op de fiets naar huis gegaan. Het is er zalig weer voor.

Was trouwens wel grappig. Gisteren vroeg sportschoolmeneer Peter of al dat spinning nou ook nog enig positief effect had op het gewone fietsen. Waarop ik hem ene beetje blond aankeek en beschaamd moest bekennen dat ik geen flauw idee had, want ik fiets eigenlijk nooit. En heb dat dus sinds ik ben gaan spinnen ook inderdaad nog niet gedaan. Erg eigenlijk hè! Maar goed, kan nu melden beetje wel en eigenlijk toch ook weer niet. Ben nog steeds binnen no-time buiten adem, maar merk wel dat ik de fiets veel makkelijker in het zwaarste verzet zet. En ik heb inderdaad minder last van vermoeidheid in mijn benen. Verder loopt na zo'n ministukje fietsen, want zo ver is het stage adres van mijn dochter niet, nog steeds het zweet van mijn rug. Dus over het geheel genomen heb ik niet echt het gevoel dat ik nu met meer plezier op mijn fiets stap.

En toch zit het in de planning..... Weer op de fiets naar mijn werk..... Ik zeg er alleen niet bij wanneer....

De tip van de dag komt vandaag één van mijn mede yogaïsten, of hoe noem je zoiets?!?!Het kwam zo ter sprake en haar vader zei dat altijd tegen haar.
 
Tip van de dag:Pas goed op je dondertje, want je zieltje zit er in                     
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten