zondag 4 april 2010

04-04 Alle begin is moeilijk

Maar opnieuw beginnen/doorstarten nog moeilijker geloof ik. Pfff alleen al het eigen worden met hoe het hier werkt valt niet mee. Maar ik ben er vooralsnog uit.

Maar goed, ik heb dus al bijna twee jaar een blog, en wel Hetlevenisleuk, maar dan op een andere blogsite. Om diverse, verder niet te noemen redenen ga ik over stappen. Eerst had ik het toch wel enigzins krankzinnige idee om al mijn entry's van de afgelopen twee jaar hierheen te verplaatsen, maar ik ben er toch achter dat dát naar alle waarschijnlijkheid niet echt nodig is. Ik dacht dat als je op die site geen VIP meer was, dat je archief dan verdween, maar bij mijn zus is dat ook niet gebeurd, dus neem ik voor het gemak maar aan dat dat bij mij ook niet het geval is.

Wel wil ik de *belangrijkste* enrty's hierheen halen, zoals waarom ik aan dit blog begonnen ben, en wie ik ben, en misschien ook wel een leuke, mijn blogregels. Dus, ik heb nog wel het eea te doen.

Overstappen betekend verandering. En dat is iets waar ik niet zo heel goed in ben. Ik hou eigenlijk wel van oud en vertrouwd.Zo mis ik bv nu mijn emoticons, die ik heel makkelijk in mijn andere enty's kon zetten al. Maar ik weet ook, dat verandering binnen no-time went. Dus ik ga aan de gang. Mooie achtergrond bouwen in fotosoep, die paar dingetjes over zetten, en dan mijn trouwe lezers melden dat ik hierheen verhuisd ben. Ik hoop er hier net zo'n leuke boel van te kunnen maken als ik daar had.

1 opmerking:

  1. He, wat leuk, je eerste entry !! Dat met die emoticons, dat weet ik ook niet. Als je daarachter bent, wil je het mij dan verklappen ? Enfin, succes, je header is in ieder geval al erg leuk !

    BeantwoordenVerwijderen