maandag 5 april 2010

05-04 Laatste loodjes


Mijn nieuwe blog begint eindelijk vorm te krijgen. Toch ook wel weer leuk om overnieuw te beginnen. Hiervind je wat daar laat je wat, maar het voelt ook een beetje als een *springcleaning*

Nou moet ik zeggen dat de laatste beetjes depri van mijn voorjaarsmoeheid ook helemaal verdwenen zijn. Dat heeft natuurlijk ook heel veel te maken met het feit dat het op mijn werk allemaal weer zo lekker gaat. Wat een verschil kan een leidinggevende maken ( lees ook Mijn held) En vandaag leek het werken wel een klein feestje.We waren met voldoende personeel, dus geen van allen hadden we het eigenlijk druk. En omdat we feestdagroutes werkten weer wat klanten gezien die ik al een poos niet gezien had. Heerlijk, lekker de tijd nemen voor de mensen, het was echt ontzettend gezellig.Bovendien waren we allemaal zo rond twaalf uur klaar, dus dan heb je nog wat aan je dag.

Samen met dochter nog even naar de stoffenmarkt in Rotterdam geweest, om wat laatste fournituren te kopen, en haar afgezet bij haar vader, zodat zij de laatste hand aan onze kostuums kan leggen.

Mezelf op de terugweg op een Brammetje getrakteerd, en nog wat aan mijn blog zitten *morrelen*. Ik begin er al aardig tevreden mee te worden. Alleen Twwotw komt een beetje in het gedrang, loop al weer een week achter, en heb nog niet eens naar het onderwerp van deze week gekeken. Ik zal het maar verklappen, zij gaat haar eigen blog krijgen. Maar dat laat ik pas zien als het helemaal af is, Tot die tijd blijft ze nog even op loggy.

Jullie zien, so much to do, so little time ;-) Want oh ja, ehhh straks natuurlijk ook weer naar de film.

Tip van de dag: De tijd gaat snel, gebruik hem wel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten