dinsdag 20 april 2010

Koorts

Langzaam maar zeker begint de EFF-koorts heftiger te worden. Vandaag weer even een piek ervaring, want er was een pakje..... De nieuw verworven hoepelrokken zijn gearriveerd. Weer reden om alles weer uit de kast te trekken en nog even te passen. Toch weer een nieuw probleempje gerezen. Want hoe ga ik er in vredesnaam komen?!?!?! Ja, nee, ip geen probleem, mijn KISC heeft toegezegd te rijden, maaaaaar, eigenlijk moet ik alle onderrokken aantrekken voor ik mijn corset aantrek, want die moeten toch echt in mijn middel zitten, anders komen ze onder het kostuum uit.En dat gaat dus echt niet in een Shining Car passen!!!Nou ja, wie heeft het over problemen??? Uitdagingen toch zeker. Dochter staat ook nog voor een uitdaging, die zij nu tracht op te lossen.

En in de tijd dat ik dit aan het schrijven ben is ook die uitdaging beslecht! En met het gepas en gemeet neemt de koorts dus kwadratisch toe!!! En we hebben al besloten, dat als de weergoden ons goed gezind zijn, dat we dan 2 dagen gaan. Ik heb voor de zekerheid aanstaande maandag maar vrij genomen, want na twee dagen op de Fantasy Fair flaneren ben ik wel aan een dagje rust toe....

Vooruit dan maar, nog één sneakpeek....

Tip van de dag: Voorpret is ook plezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten