woensdag 21 april 2010

Beetje helemaal vergeten

Vandaag lag er een wat curieus stukje post in mijn brievenbus. Een plastic zak met daarin een grijzige gezellig bekladde enveloppe. Dat de hele enveloppe in plastic zat bleek een reden te hebben

Maar goed, dat maakte het stukje post niet minder leuk.Gelukkig was het niet zo erg beschadigd dat de inhoud er onder geleden had. Nadat ik alle informatie op de enveloppe gelezen had schoot het me ineens weer te binnen. Ik was het een beetje helemaal vergeten dat ik een zooitje van   Het Algemene Eikenblad  besteld, om op de Fantasy Fair uit te delen!Dus ook de koorts neemt weer een beetje toe!!!Eens kijken of het lukt om de Koningin en Koning persoonlijk Het Algemeen Eikenblad aan te bieden...

Tip van de dag: Wees lief voor het millieu

Geen opmerkingen:

Een reactie posten