zondag 30 oktober 2011

Mooi hè....

Dat de herfst nu eindelijk in geuren én kleuren begint te komen. Bruin, geel, groen, oranje, rood, en sommige bomen hebben bijna alle kleuren tegelijk, zodat ze wel in brand lijken te staan. En wat de temperatuur betreft. Die valt me nog alleszins mee. Als het zo blijft tot de kerst ( en nog een klein beetje langer), dan hoor je mij niet klagen

Ondanks dat ik al die kleuren zo prachtig vind, toch niet er op uit geweest met de camera. Het was wel eens heerlijk om een lekker huiselijk weekendje te beleven. Vrijdag gezellig spelletje gespeeld, en Voice of Holland gekeken. Wat is er toch een zangtalent in Nederland. En het is me natuurlijk al eens verteld, maar VoH is echt wel een leuk programma. Niemand die te kakken gezet wordt, en uiteindelijk eigenlijk allemaal mensen, die prima kunnen zingen, maar sommigen net niet goed genoeg. Ik weet niet of ik het volhoud, maar dit wil ik toch wel in iedergeval een beetje volgen.

En vandaag was het wat mij betreft een echte zondag. Zo'n heerlijke gezapige dag ( waarschijnlijk mede door het uurtje extra slaap), beetje grijs, onbetekenend weer, en helemaal geen afspraken of wat. Lekker beetje doen waar je zin in hebt.Nou ja, op het afscheid na dan, maar ja, dat is gewoon even niet anders.

Nog een klein beetje uitgesteld, door een stukje mee te rijden, maar uiteindelijk moet je dan toch ieder weer je eigen weg. Maar tis maar voor even

Tip van de dag:Absence makes the heart grow fonder 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten