dinsdag 11 oktober 2011

Fietsen of lopen?

Je zou zeggen, als je anti lopen bent dat je dan wel dol bent op fietsen. Maar niets is minder waar....



Nou kun je je vandaag afvragen of je  überhaupt naar buiten wilt, hetzij op de fiets of te voet. Volgens mij is het, als je tenminste de keuze hebt, een perfecte dag om lekker binnen te  blijven. Gisteren stond ik nog voor de keuze. Ik heb donderdag in Rotterdam een afspraak, en die kan ik verzetten. Ik meende eerst dat ik die naar maandag kon verzetten, maar dat was helaas niet het geval. Ik kon hem op z'n vroegst naar dinsdag verzetten, wat dan zou betekenen dat ik t/m zondag in Apeldoorn zou kunnen blijven.

Maar ja, gezien de weervoorspellingen voelde ik er meer voor om dan maar een keertje Rotterdam op en neer extra te doen, en wat een geluk dat ik dat zo bedacht heb. Als de voorspellingen net zo accuraat zijn als gisteren en vandaag, dan rijden we donderdagmiddag met een zonnetje weer richting Rotterdam, en vrijdagmiddag, of zaterdag weer hier naar Apeldoorn. En dat alles, omdat ik zondag vriendelijk, doch heel dringend verzocht ben NIET thuis te zijn.

Hier geniet ik van mijn welverdiende rust. Lekker lezen, beetje suf computeren, tv kijken, net waar we zin in hebben. Alles mag, niets moet.

Tip van de dag: Lekker binnen zitten, kaarsje aan en doen waar je zin in hebt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten