woensdag 5 oktober 2011

Yeah, hij staat er....

Eindelijk, na al die tijd, staat dan eindelijk mijn keuken er.

Lang gewacht, al veel mee bezig geweest, zelf zo nu en dan ook hard gewerkt. Maar met de grandioze hulp van diverse mensen was ik echt nooit zo ver gekomen. Ook vandaag weer.Het was al afgesproken, de keuken werd boven gebracht, maar het 3,7 meter tellende werkblad moesten we zelf boven zien te krijgen. Optimist als ik ben, dacht ik dat wel te rooien met vriend en scooterbuur, maar dat viel toch een beetje tegen. Gelukkig  zag scooterbuur weer zijn buurman lopen, een lange sterke vent, en die was meer dan bereid om *even* te helpen. Overigens hadden we ook al spontaan nog een beetje hulp van een man,die zijn hondjes uit aan het laten was, gekregen . Hij zag vriend beneden staan, en scooterbuur en mij boven, en bood dus spontaan aan om even mee te helpen het blad naar de eerste te tillen.Wat zijn er toch veel vriendelijke en behulpzame mensen

Maar goed, de keuken is er dus.en nu hoor ik iedereen roepen, FOTO'S, FOTO'S, FOTO'S, nou, daar komtie dan hoor.


Haha, jullie dachten toch niet dattie er al in volle glorie stond hè Nee, het zat -sort of- een beetje tegen vandaag. Ik had gisteren al gebeld, of ze misschien konden vertellen hoe laat de keuken bezorgd zou worden, en daar zou ik vandaag om tien uur over terug gebeld worden. Het goede nieuws was, dat ze al om kwart voor tien belden, en het minder goede nieuws was, dat ze pas na tweeën zouden komen bezorgen. In de eerste instantie vond ik dat erg vervelend, maar bij nader inzien was het misschien een blessing in disguise. We waren nog best moe van de afgelopen twee inspannende dagen klussen, en zo hadden we vanmorgen volop tijd om de keuken zo leeg mogelijk te ruimen, én nog wat boodschapjes te doen. Eindelijk dan die tegeltjes eens uit zoeken, die ik nog nodig heb. Ik heb het nog niet bij het volle licht kunnen zien, maar ik geloof dat we het perfecte tegeltje gevonden hebben

Morgen gaan we ons weer met volle energie en nieuwe moed op de keuken storten, en dan is het alleen nog maar opbouwend werk

Tip van de dag: Laat het lot maar schuiven, die weet soms beter wat goed voor je is dan jijzelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten