dinsdag 1 november 2011

Happy

Ik had het er zondag al over. Hoe mooi de herfst is. En het mooie weer van de afgelopen twee dagen was voor mij een cadeautje. Ik had geen weersvoorspellingen gezien, en zondag was zo grijs, dat ik deze zonnige dagen eigenlijk helemaal niet had zien aankomen. cadeautje dus!

En al is het dan met mijn telefoon, ik heb er eindelijk wat van kunnen vastleggen. Ik geniet met volle teugen van al deze mooie kleurenpracht....


Twijfelen tussen groen, en toch herfstig kleuren, maar met het zonnetje er zo doorheen. Wie geniet hier nou niet van?

Al meer naar het echte geel, of zou dat komen door die strak blauwe achtergrond?




Het kleurt steeds herfstiger.





 De laan met Lindebomen,
zo mooi gelegen aan de sloot.




Of een doorkijkje met Platanen, zoals ik al eerder zei, met blaadjes in bijna alle kleuren.

En in ons *bos* ( uit de kluiten gewassen park ) ook al van die mooie plaatjes.



En daar staattie dan, de boom die ik bedoelde, met geel, oranje en rood. Zodat het lijkt alsof hij in brand staat. Zeker zo met dat zonnetje erop!

Tot echt roder dan rood!



En uiteindelijk komen alle blaadjes hier terecht.


Zodat er hier echt niets meer overblijft....





Echt, zeker als het zonnetje zo uitbundig schijnt, kan ik zo genieten van al die kleuren.En zo ziet het er in de randstad uit, kun je nagaan hoe het er in de bossen uit moet zien! Volgende week weer naar Apeldoorn, ik hoop dat er dan nog wat van de herfst te zien is, want het gaat nu zo razendsnel!

Ok, nog één om het af te leren. Mijn meest favoriete fotoplekje hier in de buurt


Ik heb geen flauw idee hoe dat schattige boompje aan de linkerkant van de foto heet, maar ook die begint al lekker te verkleuren.

Misschien niet mijn beste foto's ever, want een telefoon is tenslotte eigenlijk om mee te bellen, maar ik ben blij dattie ook kan fotograferen. Want eer ik de tijd had om mijn fototoestel te gaan halen, was het zonnigste deel van de dag al om En zo kon ik de herfst toch nog in mijn blog vereeuwigen.

Tip van de dag: The happiest people don't have the best of everything, they make the best of everything.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten