donderdag 6 oktober 2011

Hard gewerkt vandaag

Er is hard gewerkt vandaag. Heel hard gewerkt.

Maar de keuken is nog niet af. Dus houden we de kleur nog steeds onder ons....




Het eerste kastje hangt!





Bovenkantje bijna klaar....



 En dat zou het zijn voor vandaag, maar ze waren niet te stoppen!!!



En zelfs het *dressoir*kastje staat er al.....



Het gaat onwijs snel nu, ondanks dat de klusjesman er niet meer bij is. Die heeft nl een baan gekregen, vanaf hier nogmaals gefeliciteerd daarmee!

Morgen weer een dag.

Overigens ben ik bang dat de nieuwsgierigen hun -@#$- nog even op moeten houden, want ik geef de kleuren pas vrij als ook het zeil er is, en dat zal op z'n vroegst volgende week vrijdag zijn denk ik.....

Tip van de dag: Eenmaal begonnen, gaat het hard.

1 opmerking:

  1. Dan denk ik toch dat ik spontaan behoefte krijg om een bakkie koffie te komen doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen