maandag 17 oktober 2011

Expeditie Robinson 2011

Eindelijk ga ik het dit seizoen over Expeditie Robinson hebben. Waarom ik het er nog niet eerder over heb gehad deze keer?Omdat ik het eerlijk gezegd een beetje een flauwe boel vind dit jaar. Ik weet niet precies hoe het komt, maar de kandidaten komen niet echt tot leven, er zitten, behalve de opgevers, niet echt mensen bij die er voor mij uitspringen.

Maar langzaam maar zeker begint het dan toch een beetje te komen, en de laatste aflevering vond ik dan ook wel heel erg bijzonder.Ik heb hem vandaag voor de tweede keer gezien, want dochter had hem nog niet gezien. En ik vond hem weer net zo bijzonder als toen ik hem voor de eerste keer zag.

Er zijn wat mij betreft nu twee mensen die ik de overwinning bijzonder gun. Om te beginnen met de eerste, Tanya. Zij heeft heel wat daagjes alleen in de verliezers grot doorgebracht. Waar anderen braken, of niet eens naar toe wilden ( Freddie....looserrrrr) heeft zij het als eerste voor elkaar gekregen toch vuur te maken, en al brak de eenzaamheid haar bijna, ze heeft het volgehouden. Heel bijzonder voor ER was dan ook de afvallers*race* Geen strijd, niks, nee, gezusterlijk hielp Deborah haar naar de overwinning. Gezellig stonden ze samen vuur te maken, en moedigde Deborah haar zelfs nog even aan. Nog nooit vertoond, want uiteindelijk waren er drie dames die terug hadden kunnen komen.

En dan de tweede die ik het zo gun. Da's Jochem. Ok, hij is sociaal misschien een beetje onhandig, maar de twee konkelaars Kobe en Nico zijn zichzelf gelukkig eindelijk tegen gekomen. Beide hadden ze zat stemmen om mee te moeten doen aan de afvallers race, en zelfs toen probeerden ze tussen neus en lippen de situatie naar hun hand te zetten door samen te werken spannen. Helaas (?!?!?) voor Kobe, kon dat niet voorkomen dat Jochem ( die niet eens doorhad dat hij tegengewerkt werd) net voor zijn neus de laatste plek in de samensmelting pakte.

EXIT KOBE

Samen met deze zeer verschillend uitgevoerde races zat er ook een geweldige Quote in deze aflevering. Op het samensmeltings-eiland zijn drie immuniteit munten, maar ze zitten verstopt.... En daar had Patrick het volgende over te vertellen:

Het leuke van iets verstoppen is dat mensen het vinden.Da's het leuke van verstoppen. Wat niet leuk is aan verstoppen, is dat je het niet kunt vinden. Dan is de lol van verstoppen weg.


Dus mijn lol is weg
En toen de kop van Jochem erbij... Want die had al een munt gevonden, maar die snapt inmiddels ook wel dattie dát beter niet kan vertellen

Tip van de dag: Zoek en gij zult vinden, vind gij niet dan is het zoek.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten