donderdag 30 juni 2011

Zomaar / vreemdgaan

Zomaar een dagje uit mijn leven

Wat een heerlijke baan heb ik toch. Eén waar ik met een part-time salaris genoeg heb om een leuk leventje te leiden.En waardoor ik dus door de week twee *extra* vrije dagen heb.

Want door de week vrij zijn is vaak heel leuk.

Minder druk bij de bioscoop bijvoorbeeld. En daar ben ik vanmiddag naar toe gegaan. Er draaien nog een aantal films die ik graag wil zien, dus no time like the present, en vanmiddag een filmpje gepakt.



Nou is het inmiddels geen geheim meer dat ik niet zo'n 3D fan ben, maar deze is weer de moeite waard van het 3D. KungFuPanda is weer ene schitterende animatie film, leuk voor zowel jong als oud. Voor de jeugd uiteraard zonder uitleg, maar voor de volwassenen zitten er weer een aantal leuke grapjes in verborgen voor de oplettende kijker. Kortom, een aanrader.

En toen we de bioscoop uitkwamen was de zon wel erg uitbundig doorgebroken. En wat dat betekent, weet de gemiddelde lezer inmiddels waarschijnlijk ook wel.

Dus ben ik vanmiddag vreemd gegaan.

Want mijn eigen scootje staat voor op een grote beurt te wachten, en mijn ex is zo lief mij voor die tijd zijn scooter te lenen. En da's geen Vitality.... Heel andere koek, het is nl een PeopleS Wel ook een kymco, maar een heel ander model, met grote wielen ipv de scooterwieltjes. Ik had er al eens op gereden, en toen al gemerkt dat het niet echt mijn scoot was. Ik kom een stukje te kort, met name aan mijn armen. Het stuur zit op de één of andere manier net ff te ver weg om comfortabel te zitten.

Maar goed, mooi weer, toch een scoot ter beschikking, en gezelschap dat ook wel te porren was voor een ritje. Geen moeilijke keuze meer toch?!?!?! Na enig overleg kwamen we op de Biesbosch uit.Geen kaarten bij ons niks, en ik enig idee welke kant ik uit moest gaan. Maar who cares?!?!? Het was mooi weer, en zo groot is Nederland nou ook weer niet, dan zal je verkeerd rijden was ons motto.

We zijn er toch nog gekomen hoor. Met een pontje. Een heel klein fietspontje, dat de golven van een flink containerschip moest trotseren. Ik voelde met net weer even terug op het walvisbootje van vorig jaar vakantie

En wat is die  Biesbosch toch mooi mensen. Bijna on-Nederlands mooi. Het landschap doet wel super Hollands aan, dat wel, maar de rust!!!! We hebben hele stukken gereden zonder ene ander voertuig te zien. Geen angst om tegen een ander aan te rijden, omdat je je ogen uitkijkt. Naar de vele witte reigers, waar ik toch nog steeds zo graag een foto van wil hebben. En we hebben zelfs een lepelaar gezien. Maar ja, met alleen een telefoon om plaatjes te maken, schiet je niet erg op.

Heb echter nog wel een paar sfeerimpressies kunnen maken


Geweldig toch?!?!

De koeien stonden overigens vol belangstelling te kijken hoe ik even afwaterde. Lieve koeien trouwens ook, en helemaal niet schuw!Dus daar heb ik nog even mee staan knuffelen


En toen was het al weer tijd voor de pont terug......


Bij de bioscoop hebben we nog samen wat gegeten, en daarna ben ik met mijn dochter nog een film gaan kijken. Ik wilde erg graag naar Bad teacher, maar die zat helaas al zo goed als vol, dus is het The Hangover 2 geworden. Ik had zin in een lekkere lachfilm. En dat was het ook, niet meer en niet minder.Ik had 1 niet gezien, beetje jammer, maar niet echt een probleem.



En dat was dus zomaar een dagje uit mijn leven. Niet dat ze er allemaal zo uitzien hoor, maar het kan zomaar gebeuren....

Tip van de dag: Laat eens zomaar wat gebeuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten