donderdag 16 juni 2011

Aan alles komt een eind...

...en soms wel heel plotseling en onverwacht. Dat het vandaag de laatste yogales van het seizoen was, dat wist ik wel. Er was de laatste tijd zoveel uitval, dat we de les van volgende week, waar een aantal al van hadden afgezegd maar hebben laten vervallen. Maar de hele yogales in mijn flat houdt op te bestaan

En al had ik de laatste tijd een haat/liefde verhouding met yoga, ik knapte er toch altijd wel van op. Even het hele lijf doorbewegen.Je merkt ook gelijk waar het vast zit, en door de zachte manier van omgaan met je lijf, al kunnen de oefeningen soms best pittig zijn, merk je waar de knelpunten zitten, en hoe je beter met je lijf kunt omgaan.

Maar een eind kan ook ene nieuw begin betekenen, en dat hoop ik in dit geval wel. De lessen hier zullen stoppen, maar mijn yogajuf wil wel graag doorgaan op de donderdag. Dus in september wil ze een nieuwe groep starten, bij haar thuis.

Duzzzzz. Dit blogje is ook gelijk een oproep. Heb je interesse om op donderdag yoga te gaan doen en woon je in de buurt van Zevenkamp ( Rotterdam), dan ben je welkom om mee te doen. Berichtje naar mij geef ik door aan mijn yogajuf  

Tip van de dag:Doe je lijf ene plezier en ga op yoga

Geen opmerkingen:

Een reactie posten