maandag 27 juni 2011

Warm hè

Wat is het warm hè?

En wat geniet ik ervan. Soms heb ik toch echt wel wat van die draakjes waar ik zo van houd weg. Als het zonnetje dan weer zo schijnt, dan wil ik er ook optimaal van genieten. Zeker als ik weet dat het niet echt van lange duur is. Even lekker zo veel mogelijk zonnestraaltjes en warmte opslaan in mijn lijf, zodat ik er straks ook nog even mee toe kan.

Maar ik zou eigenlijk een verslag schrijven.... Maar ik wil liever nog even van de zon genieten.....

Dus hak ik nu de knoop door, en ga ik lekker met mijn boek in de zon zitten Morgenavond regent het al weer, dus dan komt dat verslag wel hoor

Tip van de dag: Geniet van wat er is, en stel dan soms gewoon lekker even uit tot morgen,omdat je anders misschien het zonnetje al weer kwijt bent

Geen opmerkingen:

Een reactie posten