vrijdag 1 juli 2011

Voor Debby

Hoi Debby,

bedankt voor je leuke reactie. Ik vind het erg leuk om reacties te krijgen  Ik heb op Loggy gemiddeld zo'n 150 lezers per dag en op blogger een stuk of 50. En dat zijn doorgaans vrij stille lezers, want ik krijg niet zoveel reacties.En dat vind ik best jammer, want ik zou zo graag wat van mijn vaste lezers willen weten.

Maar goed, dat terzijde. Meedenkende lezers zijn helemaal welkom.

Zo gaf Debby mij de tip, dat als ik reigers wilde fotograferen dat ik dan es een dagje naar het openlucht museum in Arnhem moet gaan. Daar schijnt een poseerlustige reiger te zitten. Maar ik neem aan dat dat een *gewoon* grijs exemplaar is. zoals deze op Landgoed Clingendael  Die dus rustig op de heg van het terras zit en zich van super close up te pakken laat nemen.

Wat hij ( zij??) daar nu precies doet? Ik weet het niet, houden reigers ook van bitterballen misschien. Dan heeftie eigenlijk een beetje pech, want als mijn geheugen me niet in de steek laat, lieten die zo lang op zich wachten dat we uiteindelijk ons drankje maar betaald hebben en zonder bitterballetje gegeten te hebben weg zijn gegaan.Of zou de reiger ze te pakken hebben gekregen?!?!?!




Hij ziet er wel erg zelfvoldaan uit hè.......



Maar goed, ondanks dat toch bedankt voor de tip hoor Debby, past helemaal in mijn blog en mijn leven.

Maar waar ik nu eigenlijk op aas, is de witte reiger. En er zaten er zat in de Biesbosch. Dus vandaag maar weer afscheid genomen van wat hard opzij gelegde spaarcentjes en een (iets meer) telelens gekocht. Dus wie weet, de volgende keer....

Tip van de dag: Laat eens weten wat je van mijn blog vindt


Geen opmerkingen:

Een reactie posten