zaterdag 25 juni 2011

Gaat het lukken?

Daar zit ik dan, zaterdagochtend 9:52 aan mijn computer. Stort het straks los van alle ticketkantoren, en kom ik never en nooit meer op de site om een kaartje te kopen, of worden ze tegen half november voor dumpprijzen aangeboden omdat er helemaal niet zoveel Alice Copper liefhebbers zijn in Nederland? De tijd glijdt maar traag voorbij als je ergens op zit te wachten.

Daar gaat mijn wekkertje, wat ik voor de zekerheid gezet had. Stel je voor dat ik het vergeet.

Maar even filmpje opgezocht, om te laten zien en horen waar ik heen ga.



9:56 even pagina verversen, misschien.......

Of misschien toch het verschrikkelijk mooie nummer How you gonna see me now



9:59.......

10:00.....

Om 10:00 gingen de kaarten toch in de verkoop?!?!?! Staat nog steeds:  momenteel niet in de verkoop.....

Nog even via andere kant geprobeerd, en daar staat het volgende:

Dus zoals het eruit ziet zal ik nog een week moeten wachten voor ik een kaartje kan kopen..... Ik ga vandaag toch af en toe nog ff kijken hoor....

Tip van de dag: Als je iets graag wilt, blijven proberen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten