vrijdag 17 juni 2011

Kort weekend

Ow jeh, het zit er al weer op. Mijn weekend deze week. Huh, tis toch pas vrijdagavond zul je zeggen, het weekend moet nog beginnen?!??! Maar ja, mijn weekend begint natuurlijk altijd al op woensdagavond. En dat was deze week ook weer zo natuurlijk. Een heel enkel keertje, zoals vorige week begint het niet op woensdagavond. Maar dat komt dan omdat ik in een vlaag van werklust niet in een hoekje ben gekropen, maar een extra dienst erbij heb genomen op vrijdag.

Maar goed, dat was deze week niet zo. Deze week is de beruchte week van de maand dat ik weekend dienst heb. Niet geruild deze keer. Geen vakantie. Niks bijzonders. Dus nu zit mijn weekend erop. Morgen gewoon weer aan de arbeid. En wel vijf hele dagen achter elkaar.Terwijl ik toch drie van de vier weken eigenlijk de perfecte verdeling van een werkweek heb, drie dagen werken, vier dagen weekend.

Deze week dus helaas niet.

Ik heb nu al medelijden met mezelf

Tip van de dag: Geniet van je vrije weekend

Geen opmerkingen:

Een reactie posten