woensdag 29 juni 2011

Horoscoop

Volgens mij doen we het allemaal. Ja, jij ook, al ontken je het nog zo hard.

Horoscopen lezen, waar ze maar te vinden zijn.

Op de dagen dat ik werk liggen er in diverse flats Metro's ( U weet wel, dat gratis krantje) voor het grijpen. En het gros van mijn klanten is vaak erg blij als ik er één meeneem. Uiteraard graas ik er dan ook even doorheen als ik met de lift omhoog ga ( oké, ik weet het, ik zou moeten lopen, beter voor de lijn enzo) Of er nog genoeg interessant nieuws in staat om er zelf ook één mee te nemen voor de lunch.

Maar één ding is een absolute must. De horoscoop.En vandaag wassie wel heel toepasselijk.

(Als u net als ik een leesbril nodig heeft, even op de foto klikken, dan is de tekst stukken beter te lezen )

Nou ja, eigenlijk alleen de eerste zin was super toepasselijk hoor.Ontzettend veel complimentjes nog gekregen voor de drakenworkshop van gisteren, tot en met de Directeur toe. Altijd erg leuk om te horen. Op mijn bloggerblog kan ik zien welke pagina het meest gelezen wordt, en eerlijk gezegd strijden de drakenworkshop en de tourtocht nek aan nek. Ook voor die laatste weer een berg complimentjes gekregen.

Iedereen Dank, Dank, Dank daarvoor.

Ik vind het zelf gewoon erg leuk om te schrijven, maar om dan te horen dat het zo op prijs gesteld wordt, dat is erg leuk.

En dáár draait dit hele blog toch om tenslotte

Tja, en dat van die bergen kunnen verzetten en 200% gemotiveerd?!?!?! Nee, dat van die bergen voelde zo helaas niet, de afgelopen dagen zijn weer een uitputtingsslag geweest, en gelukkig waren mijn collega's zo lief om me een vroegertje te gunnen. Helaas was ik vergeten mijn werktelefoon uit te zetten, en belde de planner mij wakker uit een welverdiend ( vond ik tenminste zelf ) dutje.Maar goed , als ik 's middags te lang slaap lukt het vannacht weer niet, dus eigenlijk beter.

Dochter zit ook een beetje in de lappenmand thuis, die vloog zondag met een vaartje van 30 km per uur op haar skates  uit de bocht. Gelukkig wel voorzien van alle veiligheidstoestanden, maar ze heeft een aardige smak op haar schouder gemaakt, dus is vandaag toch maar naar de dokter geweest. Morgen *even* fotootje maken.Het heeft wel mooie plaatjes opgeleverd....



Dus gaan we nu maar als twee bedaarde dames een (bos) wandeling maken. Goed voor lijf en leden...

Tip van de dag: Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten